آگهی تبلیغاتی
آگهی تبلیغاتی

توضیحات آگهی

طراحی سایت طراحی نرم افزار سفارشی نصب شبکه پشتیبانی و امنیت شبکه

خدمات شرکت رستاک سامانه ویرا
سرویس ایمیل سازمانی : یک سرویس کارآمد و حرفه ای برای شرکت ها و سازمان ها به جهت سهولت در ارتباطات و افزایش جایگاه شرکت و سازمان در بستر های مختلف همچون : Microsodt Exchange، SmarterMail، IceWarp و … با امکان استفاده در سیستم عامل ها و دستگاه های مختلف.
• طراحی نرم افزار سفارشی : تولید نرم افزار کارامد در مراحل نیاز سنجی، طراحی و برنامه نویسی، پیاده سازی، تست و ارزیابی، استقرار و توسعه، آموزش و پشتیبانی.
• طراحی سایت: طراحی و پیاده سازی انواع سایت های اینترنتی شخصی، شرکتی، فروشگاهی و سازمانی به صورت پویا
• پشتیبانی شبکه: پشتیبانی حضوری، نیمه حضوری و غیر حضوری با اهداف استخراج طرح شبکه، شناخت مشکلات و مسائل امنیتی، پشتیبان گیری مستمر اطلاعات حساس، ارائه راه کارهای توسعه و نگهداری سرورها، به روز رسانی سیستم ها و نرم افزار های موجود در شبکه ، ارائه خدمات پشتیبانی و گزارش مستمر و دوره ای، مستند سازی و ارائه خدمات آموزشی.
• خدمات طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی شبکه های کامپیوتری همچون : پسیو و کابل کشی و سوکت، اتاق سرور، مودم ها، سوییچ ها، روتر ها و فایروال های شبکه
• ارایه راهکارها و خدمات ICT بصورت موردی و یا قراردادی همچون : تلفن Voip، ERP، CRM، HR
• راهکارهای Video Surveillance نظارت تصویری و دوربین های مدار بسته باکیفیت و امکان پشتیبانی از مکانهای مختلف و مشاهده 24 ساعته توسط مدیران و مسئولین.
• ویدیو کنفرانس: کنفرانس ویدیویی این امکان را فراهم میکند که دو یا چند نفر به صورت همزمان از موقعیت های مکانی متفاوت از نظر جغرافیایی بتوانند به صورت صوتی و تصویری همزمان مکالمه داشته باشند.
مجوزها و گواهی های شرکت رستاک سامانه ویرا
 مجوز فعالیت از سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران
 گواهی رتبه بندی و احراز صلاحیت شرکتهای انفورماتیک از شورای عالی انفورماتیک ،معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهوری